vräker ner snö

Stod ute i en halvtimme efter skolan och pratade med Emma och Filippa, och jag vill lova att jag är både vit, blöt och kall nu. Men trevligt var det! Förresten gjorde jag något väldigt skumt igår, jag släckte lampan klockan nio och sov nog vid halv tio. Sen vakade jag iochförsig mitt i natten och kunde inte somna om på tre timmar men det är som det är. Antar att jag har sovit rätt tillräckligt nu.

Nu sitter jag här med kladdkaka från igår och ska försöka skriva klart den här dumma litteraturanalysen som vi har hållit på med i tolv veckor nu. Det är alltså nio veckor sen jag läste ut den dumma romanen, jag har nu fyllt en och en halv A4 med mina tankar om den här boken och nu känner jag bara att det GÅR inte att klämma ur mig mer tankar och åsikter. Men jag måste fylla minst två hela sidor så jag får som Sanna sa idag verkligen ordbajsa och fylla ut hela resten av analysen. Önska mig fett med lycka till för det kommer inte att gå.


Kommentarer
Postat av: Fridah

Ha en supermysig kväll, :)

2008-01-08 @ 17:40:22
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0