Stora Gråtardagen

Regnet ute är verkligen helt värdelöst. Det har regnat hela dagen så all snö är borta och allt är grått och trist. Känner mig ganska grå och trist själv faktiskt.

Imorgon blir Stora Gråtardagen, Carina-lämnar-oss-dagen, Träffa-Leffe-dagen etc. Är det sjukt att hela klassen kommer att sitta och deppa över att vår svenskalärare lämnar oss för att dra till Kroatien? Leffe kommer få mycket att leva upp till, men jag och Julia har iallafall bestämt oss för att verkligen ge honom en chans och inte jämföra honom med Carina. Jag tror han kan vara ganska skön ändå, inte alla som har en hårdrockarlärare liksom.

Efter den här stora gråtningen som kommer att inträffa så ska jag och Julia springa ner och äta middag på stan, sen ska vi springa tillbaka för att ta hand om nior som kommer på Öppet Hus på skolan. Kan nog bli helt okej ändå, våran klass ska bara fika för vår linje är utstött på skolan och får inte göra coola grejer som att spela in film och liknande. Förresten får vi inte vara med i ettornas projekt i vår heller. Men jag trivs bra ändå.

image100

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Du måste vara med i den är tävlingen hos Songbirdie. Jättefint pris!
http://mariavuitton.blogg.se/1200502926_nnu_fler_tvlinar.html#comment

2008-01-16 @ 20:42:57
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se
Postat av: Anonenyme

Mmmm. Älskade klass!

2008-01-23 @ 22:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0