skratta gymma pumpa träna aj

Idag var faktiskt en oväntat trevlig torsdag. Gympan var inte ens dryg bara för att vi kunde sitta i gymmet och inte göra ett piss, lunchen var trevlig och jag satt mest och gapskrattade åt Sannas berättelse om när hon åkte skidor, samhällskunskapen slapp vi i princip som vanligt (haha så sjukt oseriöst, tror vi har haft mindre lektionstid i det än vad vi har fått gå tidigare) och svenskan blev mest sång och dans och en diskussion med Erika om moonlight-låten i Eva och Adam - Fyra födelsedagar och ett fiasko, och ifall Petras kille verkligen hette Dexter.

Efter skolan glassade jag och Nina iväg till USM för en och en halv timmes kämpande i alla möjliga träningsmaskiner och nu taggar vi träningsvärken imorgon. Den kommer att döda oss. Ajaj.
(kan någon bara styra upp vädret här i Umeå? Otroligt less på att det först snöar i tre dygn, sen plötsligt blir det massa plusgrader och så börjar allt smälta, sen börjar det regna, sen kommer det säkert att frysa på inatt och så kommer vi alla att halka ihjäl oss imorgon. Tagga!)

Den här dagen bjöd jag på en massa gapskratt åt allt möjligt som var på lite olika humornivå. Kan ha berott på att jag inte alls hade någon lust att gå och lägga mig inatt, var varken trött eller taggad på att sova. Antar att jag är trött idag istället. Har till och med suttit här hemma och skrattat högt för mig själv, vet inte ens varför. Kanske dags att gå och lägga sig nudå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0