matteäckelprovet

Igår när jag faktiskt hade pluggat ett tag inför det här provet kändes det helt okej ändå. Men icket, har aldrig känt en sån här ångest efter ett matteprov. Tror aldrig ens att jag har känt att ett matteprov har gått riktigt dåligt. Men det här går bara inte. Det går inte.

Vaknade dessutom imorse med världens grövsta huvudvärk, och Alvedon hjälpte inte det minsta. Efter ett tag mådde jag däremot bättre, man skulle nog kunna säga att jag till och med mådde bra, men jag pallade inte dans och franska och att sluta fyra så jag gick och sjukanmälde mig. Fick konstigt nog ett antal kommentarer om att jag såg blek ut, vilket ju var lite skumt med tanke på att jag inte alls var sjuk. Traskade iallafall ner en sväng på stan eftersom det ändå är på hemvägen, och upptäckte att jag faktiskt var blek. Väldigt skumt. Gick hem och skrev klart min muntliga framställning till på fredag, så helt slapp var jag ju inte. Sen kom Emma förbi en sväng, vet inte riktigt vad vi gjorde (visst är det skumt när det känns så? Eller är det bara för mig det blir så?) men det var trevligt iallafall!

Ikväll ska jag gå och sova tidigt. Ingen mer 12.15-sovmorgon. Åh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0