"jag dödar sköldpaddor"

Jättefarligt var det inte att gå till skolan tidigare imorse, men den kändes ju måste jag säga.. Sen regnade det ute också men jag och Julia fick skjuts så det var ju inga större problem. Arl (mentorskap?) var inte alls jätteroligt, mest drygt med genomgång av kursen och så vidare. På historian satt vi mest och kikade i 50- och 70-talsböcker, och vi har en plan men den kan inte avslöjas än!

Nu ska jag vara lycklig i ett år, för trots allt dumt jag sagt om Danniemannen i den här bloggen (som tur är läser han inte här vad jag vet, hehe annars skulle jag ju vara körd) gav han mig två MVGn idag för parafraserna idag. Det trodde jag faktiskt aldrig. Galet bra!

Idag SKA jag gå och lägga mig tidigt, för tro inte att jag lyckades med det igår. Men idag satte jag upp det som mål på Arl:en och dessutom somnade jag SITTANDES när vi såg film på historian och då känner jag att det är dags att styra upp nattsömnen.
(ursäkta att det här var ett allmänt drygt inlägg, hoh)


Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Du måste vara med i den är tävlingen hos Songbirdie. Jättefint pris!
http://mariavuitton.blogg.se/1200502926_nnu_fler_tvlinar.html#comment

2008-01-16 @ 20:35:54
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0