hälsosamtal

Idag har det inte hänt något spännande alls. Jo, hade hälsosamtal med skolsköterskan men det var nog det enda som skilde sig från vilken onsdag som helst. Har läst igenom min intervju med mormor, ganska roligt faktiskt eftersom jag bara skrev vad hon sa även om det var osammanhängande och så. Ena stycket kunde alltså handla om kalla vintrar och nästa om mat.

Moa fyller år idag, grattis grattis! Blir fika hos henne på fredag, taggar. Finns just nu en hel del annat jag taggar också, har ett sjukt bra år framför mig känns det som. Fast nu sitter jag här i min varma gosiga tröja och håller på att frysa häcken av mig. Har dans om en halvtimme också, kanske borde börja röra på mig. Jag vill ha sommar nuuu

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0