duktig

Idag sov jag bort halva dagen, men det förtjänade jag för jag kom hem vid kvart över tre efter att ha varit med Nina och Chrille (jättetrevlig kväll förresten!) och efter det ställde jag mig och STÄDADE till tio över fyra. Fattar ni, jag städade mitt i natten. Diskade förresten också. Mest för att jag skulle slippa göra allt idag och det var faktiskt skönt, gick mycket fortare än vanligt, hohoho.

Ikväll skulle jag egentligen ha varit med Emma, Lova och Filippa på Sofiehem, men min cykel gick absolut inte att få upp vad jag än gjorde. Sen var det sjukt kallt ute också så jag pallade verkligen inte gå, det är ju ändå en bra bit. Så jag blev hemma. Skrev mitt referat (duktig, gjort något i tid för en gångs skull!) och har just bastat och tagit mig en dusch. Sjukt skönt. Imorgon är jag ledig, känns också jättebra förutom att jag måste plugga matte hela kvällen... Provet på tisdag kommer verkligen att gå så fruktansvärt dåligt. Ångest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0