duktig 2

När jag tänker på saken och ändå var inne på ämnet, så har jag ju faktiskt gjort en massa duktiga saker den här veckan.

1 - inte lagt ut några pengar på fika (förutom den där chokladbollen på skolan i fredags, men det är okej)
2 - druckit mjölk på skolan varje dag hela veckan, det är första gången på fyra år som det händer. Drack vatten varje lunch hela högstadiet och hittills hela hösten har jag ju druckit äppelsaften, men den har dom ju tagit bort nu.
3 - varit och gymmat på USM
4 - promenerat överallt
5 - städat mammas lägenhet
6 - gått och lagt mig hyfsat bra i tid hela veckan
7 - gjort litteraturanalysen, i tid dessutom
8 - till slut bestämt mig för vad jag ska dansa den här terminen

Okejdå, det var kanske inte så mycket. Men den där grejen med mjölken, och bara det att jag inte har köpt nåt fika är stort för mig. Kanske ska försöka hålla mig från att fika den här veckan också, det vore ju enormt bra faktiskt.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0