dikter

Sitter och försöker knåpa ihop dikterna som vi har i uppgift till imorgon. Går varken bra eller dåligt skulle jag vilja påstå. Men dikter är ju kanske inte min starka sida. Har liksom aldrig skrivit dikter.

Idag såg vi Step Up på dansen på skolan, jätteskönt! Den är ju faktiskt en av dom bästa dansfilmerna också. Go och mysig, offrade ett par minuter av min franska för att hinna se slutdansen (åh vad jag sörjer, verkligen...). Ganska sliten idag, sov dåligt inatt så det blir väl så. Men jag och Moa förstod faktiskt matten idag, känner stoltheten där!

Annars skrattade jag och Nina så mycket på lunchen idag så vi säkert hördes hela vägen till Hagaskolan. Kan tyvärr inte säga vad vi skrattade åt men det började med en grej och sen blev det ännu bättre av en sak till. Kunde bara inte sluta, skönt att få skratta av sig iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0