vår?

Långpromenad med Elin i lördags behövdes, vi ses för sällan! Igår var det riktigt vårväder ute och jag gick och mötte upp Julia, Bea och Moa för en fika och lite "pluggande". Vi slog oss ner och bestämde oss direkt för att ta pluggandet på tisdagslunchen istället.

Efter dansen flyttade jag över till mamma och sen fick jag någon plötslig inspirationsattack, så en timme senare satt jag med ett par nysydda jeansshorts, gjorda av ett par riktigt fula gamla jeans. Perfekt söndagsgöra! Måste börja vara kreativ lite oftare.

Solen sken idag och snart är nog våren här. Jag längtar sjukt mycket, även fast det inte riktigt blev någon vinter alls i år. Men jag vill ha sol, vill bli brun, ha löv på träden och grönt gräs på marken! Jag är ju faktiskt ingen vintermänniska överhuvudtaget. Nej, det är jag inte.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, våren längtar jag verkligen efter!

2008-02-18 @ 16:56:09
URL: http://jenkajenka.blogg.se
Postat av: Hannah

Hejsan :) Hoppas du får en bra dag!

2008-02-18 @ 16:58:57
URL: http://hsomihg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0