snaaart sportlov

Snaaaart är allt över och vi uppe i lite nordligare delar av Sverige får också sportlov. Är just färdig med ARLen och funderar fortfarande på om jag ska skriva lite på min skräck/rädsla-uppgift eller inte. Onsdag, torsdag, fredag kvar och sen är det ÄNTLIGEN lov. Om exakt en vecka har jag just kommit tillbaka till Uppsala från Stockholm med en massa nyshoppade kläder, känns underbart.
 (random bild)
Idag har jag läst det roligaste kedjesmset i mitt liv, skrattade och skrattade. Annars hatar jag tisdagar. Och imorse råkade jag stänga av väckarklockan i sömnen så jag försov mig. På dansen hade vi stretch iallafall, sjukt skönt! Franskan gick fort som den alltid gör nuförtiden, vad händer? Hanna, Malin och jag har varit galet duktiga iallafall.

Var en sväng med Julia och kollade in nya Rut m.fl. som just har öppnat, lite besviken måste jag säga att jag blev. Har varit på middag hos mamma ikväll, vet inte vad jag ska tycka. (har förövrigt massa asbra ny musik på iTunes, ska lägga över på iPoden sen så blir det partyyyy i Uppsala)

Kommentarer
Postat av: tove

hoppas du haft en bra dag :D

2008-02-26 @ 22:58:32
URL: http://liljaaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0