skräck och rädsla

Seminariet var faktiskt väldigt intressant idag, blev en livlig diskussion om allt mellan himmel och jord och vi spårade ur ordentligt hela tiden, började snacka om GoGos och Pogs och grejer. Nostalgisnack är något väldigt återkommande i min klass har jag märkt.

På Litterära ska vi göra en valfri skriftlig inlämning om skräck och rädsla. Jag har en pangidé som jag är ganska taggad på att utföra men för att kunna göra det måste jag hitta någon som är sjukligt rädd för nånting och som låter det styra hela den här personens vardagliga liv. Ni kan ju höra av er om ni råkar vara en sån. Hehe

 


Tänk om vi kunde få återuppleva den här kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0