referatprov och handleken

Imorse var det jobbigare än någonsin att kliva upp. Om det inte hade varit för att det var dags för referatprovet hade jag stannat hemma idag. Men nu fick jag så snällt pallra mig iväg till skolan iallafall. Egentligen borde jag sova nu för jag kommer att somna i skolan imorgon annars men jag kände bara att jag pallar inte bry mig, hade jag somnat för en timme sen hade jag varit lika trött som om jag går och lägger mig nu. Så skitsamma.

Referatprovet gick nog ganska bra tror jag. Ägnade väl lunchen åt Rainbow Island (alla andra körde QuadraPop men nej, vi är inte osociala med varandra, vi kan prata ändå) och idag var en historisk dag - klarade av bossen som jag blev så hysterisk av i tisdags! Sen la vi ner mobilerna och körde handleken fast med fyra fingrar var istället, väldans roligt, jag älskar mina ar1a:are men det har jag väl redan sagt i den här bloggen ett par gånger för mycket så alla vet väl det vid det här laget.

Hängde med på Emma, Lova och Filippas spelning efter skolan och sen blev det dans. Grym grabb som vikarierade för Dawid! Men jag borde verkligen sova nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0