lättförtjänta pengar

Vad sjukt att man kan bli så lycklig av pengar. Skulle ju som sagt vara barnvakt ikväll men så fick jag sms imorse om att båda barnen hade blivit sjuka och att det inte skulle bli något av, men jag fick gärna kika förbi snabbt ändå. Kom alltså dit halv fem och halvlekte litegrann med båda två och sen åt vi middag och sen fick jag skjuts hem av deras pappa. Och när jag ska kliva ur ger han mig två hundralappar "som kompensation". Jag dör, 200 spänn för två och en halv timme när jag i princip bara åt middag och chillade. Otroligt lättförtjänta pengar. Såklart sa jag att jag absolut inte kunde ta emot dom men när han så gott som tvingade på mig dom tackade jag ju faktiskt inte blankt nej. Skuttade helt överlycklig in till mig sen. PENGAR = SHOPPA I STOCKHOLM

Nu kanske jag kan unna mig en fika. Kanske. Undrar vad jag ska göra ikväll?

Kommentarer
Postat av: lovisa

vill också tjäna pengar så lätt :)

2008-02-15 @ 20:45:59
URL: http://bylovisa.blogg.se
Postat av: Junitjej

Snygg blogg! ♥

2008-02-15 @ 20:47:25
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0