i've been there before

Jaha, igår var ändå en trevlig kväll. Hade jättetrevligt hemma hos Moa när vi firade hennes födelsedag med sjukt gott fika och grejer, riktigt härligt! Tog sen bussen ner till stan och mötte upp Nina och alla andra och sen blev det fest på Röbäck.

Idag vaknade jag kvart över nio och var sjukt pigg. Lyckades somna om vid tiotiden och klev sen upp vid elva. Har varit på stan med Nina, känner mig ganska dåsig nu. Och jag har sån sjuk träningsvärk i rumpan sen i torsdags.

Ikväll ska jag träffa mina tjejer och käka tacos, känns jättebra. Jag saknar dom/er/oss. Hoppas på en riktig myskväll! Ska prata ut om en massa och så ska vi får höra allt om Lovas tripp till Bali, det här blir nog en go kväll.

Kommentarer
Postat av: T`

Godmorgon; hoppas du får en trevlig söndag =)

2008-02-03 @ 11:11:27
URL: http://ainariel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0