har någon sabbat min nummerpresentatör?

Antingen har någon saboterat min nummerpresentatör eller också är batterierna slut. Det verkar ju ganska orimligt att någon skulle ha sabbat den så jag gissar på att batterierna behöver bytas. Men man vet ju aldrig.

Dagen idag har flytit på ganska fint. Hände inte så mycket mer efter redovisningen förutom att jag, som i princip var läxfri, plötsligt sitter här med fyra uppgifter den här veckan som jag inte orkar ta tag i. Så det får bli en senare fråga. Sov sjukt dåligt inatt så jag däckade i min säng när jag kom hem efter skolan vilket ledde till att jag missade dansen. Klantigt, jag vet. Tänkte vara duktig och plugga men istället har jag suttit här och gjort ingenting, vad patetiskt det är.

'Cause now I wanna' be
Where you sleep
Where you laugh
Where you breathe

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

gullig blogg!

2008-02-11 @ 22:07:36
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Katti

Fin header :)

2008-02-11 @ 22:32:21
URL: http://katjanathaliawall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0