"det är en boss!!!"

Måste bara få skriva av mig om den sjukt roliga händelsen på våran långlunch idag när jag helt talanglöst satt och spelade Rainbow Island på Julias mobil (Julia har förresten sjuka rekord på alla sina mobilspel, nörd!) och sen blev helt hysterisk när det kom en gigantisk spindel som tog upp hela skärmen. Blev inte bättre av att Cissi började gallskrika "Upp, upp, UPP!!!!" åt mig för att jag skulle hoppa uppåt. Var riktigt nära att kasta ifrån mig telefonen men jag satt och skrek och skrattgrät där istället och fick med mig mina vänner på skratten iallafall!

Vi lugnade oss genom att klämma ihop oss och lyssna på Jason Mraz. Tänk om jag inte hade hamnat i Ar1a.
(inte en jävel lär ju fatta det roliga i det här men vi fick oss ett riktigt gott skratt iallafall)

Friluftsdag imorgon med Julle och Moa, resten av klassen bangade juuuu, dåligt.
PS. Kom någorlunda bra i tid idag. Faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Julia

HAHA EN BOSS!! du är sötast in the world Linnéa :)
tagga paradise nuråååå!

2008-02-20 @ 07:59:38
URL: http://www.juliiak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0