dagens allt-möjligt

Det kändes fruktansvärt tungt att kliva upp imorse. Och imorgon är det tisdag vilket betyder att jag kommer att komma försent till skolan. Det är något med tisdagar som gör det tror jag. Jag SKA försöka imorgon. Ganska trevlig dag annars idag, kändes som en sån där mysdag när allt bara känns allmänt bra helt enkelt.

Dagens dilemma
- korvstroganoff eller pyttipanna på Vildmannen?
Bra gjort säger jag bara, dom lyckas alltså klämma in två av deras faktiskt ätbara luncher på samma dag så att man måste välja. Hade ju annars varit kanon med typ stroganoff idag och pytten imorgon, men icke.
Dagens skratt
- "Kan du lägga upp lite här också, baby? ;)"
Dagens trevlighet
- Lova ringde mig precis när jag skulle hoppa in i duschen efter dansen. Pratade på i en halvtimme, väldigt trevligt, vi hörs också alltför sällan nuförtiden. SKÄRPNING GÄNGET

Nu ska jag börja hoppa i säng snart så jag tar mig upp imorgon. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0