Bio med Emma & Filippa

I veckan har jag varit vrålförkyld och käkat lussebullar så det har blivit dålig uppdatering. Ikväll ska jag iallafall på bio med Emma & Filippa, vi ska se Twilight. Hoppas verkligen den är lika bra som alla säger, behöver en supergosig film ikväll känner jag. Igår gjorde jag förövrigt mitt livs hittills sämsta matteprov.

Igår tänkte jag också på hur bra det är att vara tjej, man kan ju gråta åt allt. Så igår grät jag. Jag grät till Extreme Home Makeover (det gör jag alltid..), grät två gånger med mamma under Idolfinalen, grät åt att jag var förkyld så att pizzan inte smakade någonting, grät för att jag var ledsen och grät för att jag blev så himla glad en stund där mitt i alltihop. Vilket fult ord förresten när man skriver det många gånger, grät. Grät grät grät. Sen gick jag och la mig för jag hade ont i huvudet för att jag hade gråtit så mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0