Fotoalbum

Idag har jag klickat hem 100 bilder som kommer inom tre arbetsdagar och jag betalar bara 29 kronor för alltihop, känns sjukt roligt så på jullovet ska jag sitta och klistra in allihop i fotoalbumet som jag hoppas på att få i julklapp. Man borde ha fler bilder framkallade!

Klarade mig på book reviewn förresten, utan att ha läst boken. Nu har jag bara ett matteprov, tre intervjuer och lite franska kvar innan jullovet! Tjoho ikväll ska jag och mamma köpa julklappar, mysigt värre. Johan är mysigast, puss. Hittade förövrigt massa kul bilder när jag bläddrade igenom datorn, bjuder på några en annan gång tror jag men här har ni en sneakpeak.

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

mm, goa tjejer i sjuan :):):)

2008-12-04 @ 19:49:40
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: Anonym

den där bilden är ungefär den finaste tror jag :) :) :)

2008-12-04 @ 20:12:18
URL: http://filippen.blogg.se/
Postat av: mollsan

nice

jag har också funderat på att framkalla!!!! kan du ge mig sidan du gjorde det på? :D

2008-12-14 @ 16:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0