2009

Nästa år ska bli ett toppenår har jag bestämt mig för. Här har jag gjort en liten lista på vad jag vill eller ska göra nästa år.

2009
- fylla myndig!
- ...och alltså hänga på alla såna där ställen som man inte är välkommen på innan det
- se Lars Winnerbäck live (P&L känns aktuellt!)
- minst en festival i sommar
- försöka få med någon kompis till London
- (innan slutet av januari) komma på vad fan jag ska ha för paket nästa år
- shoppa i Thailand, gick så dåligt med shopping sist jag var där så nu jävlar
- se till att jag får ett jobb
- dra utomlands med kompisar
- fixa körkort

Fattar ni hur bra det här ser ut att kunna bli? Fixar jag allt det här så har jag redan kirrat världens bästa år. Ciao ciao

Kommentarer
Postat av: Julia

pax att följa med till London!

2008-12-30 @ 21:06:20
URL: http://juliiakarlssons.blogg.se/
Postat av: Emma The Queen

UTOMLANDS LINNIZZ!!!

2008-12-30 @ 22:02:55
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0