Vad gör man på söndagar?


Jag saknar er/oss, vi ses på fredag!

Nu börjas det, alla dessa söndagar när man inte har en aning om vad man ska göra och om man faktiskt vill göra nånting så går det inte för justja! - det är ju söndag och allt är stängt. Så idag verkar det bli innesittardag. Var sjukt sugen på att se Johans match idag men nehe, han skulle spela i Robertsfors såklart. Har varit lite sugen på att ge mig ut i skogen och springa lite men är mest troligt för lat för det, kanske skulle köra lite hemmastyrka istället? (yey andra träningen på tre månader isåfall, applåder tack!) Jag borde egentligen ta tag i att rensa min garderob också men det får nog bli nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: MIKAÄLA

heey. LÄS SANINGEN OM KENXA i min BLOG!! var ockso med och tävla om masor fina priser. min blog har DET, den har ALT!!



ps: fin blog ds:



ps2: PÅ SUNDAGAR LÄSER MAN MIN BLOG SOKLART

2008-08-24 @ 14:02:22
URL: http://cindirellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0