Novemberväder

Blev en mysig kväll igår med fika och film, jag har ändå världens goaste vänner. Diskuterade också att det är novemberväder fast augusti inte ens är slut, blä. Jag promenerade nästan hela vägen hem, gick förbi min gamla lägenhet och vad fel dom har gjort! Jag blev lite sugen på att flytta tillbaka (ibland saknar jag den där lägenheten grymt mycket), och idag kom snusbjudargubben på sexan cyklande och vrålade "HEJHEJ" när han nästan var förbi mig, jag hoppade till för jag hade inte sett honom och blev dessutom förvånad att han överhuvudtaget kände igen mig. Jag saknar mina gamla grannar!
Hamnade hos Johan inatt iallafall, idag har jag fikat med familj & vänner och sen sett Johans match. Fick promenera hem från Teg i spöregnet, kallt + blött. Umeå bjuder på schizovädret idag, strålande sol/regn/sol/SPÖregn/sol+regn/regn osv. Ikväll blir det Johan för hela slanten, tjingeling

Kommentarer
Postat av: rosemarie

vill du ha gratis kläder? isf kolla in min blogg för mer info :)

2008-08-30 @ 17:44:52
URL: http://modelrosemarious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0