vi lurade oskar idag

I söndags var jag och fikade med Viktor. Ganska snart kom vi på att det närmade sig första april och vi bestämde oss genast för att lura Oskar. Idag satte vi planen i verket och jag har nog nästan inte skrattat såhär mycket hittills i år. Han gick på det och hann bli ganska sur och nyss har jag fått alla detaljer från Viktor som var den som fick se Oskars ansiktsuttryck när han insåg att han var lurad. Viktor var tydligen mästaren på skådespeleri också. Lite ledsamt att jag missade det men jag har iallafall fått det berättat för mig! Måste absolut styra upp och lura folk oftare på första april, helt sjukt roligt ju!

Nu är jag otroligt less på rapporten. Total idétorka till diskussionen men måste ordbajsa för imorgon ska den lämnas in.
PS. jag och Viktor är bäst och jag älskar både Oskar och Viktor, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0