vårväder

En sten har lyfts från mitt hjärta, som man så fint säger, nu när rapporten är inlämnad. Ska aldrig mer tänka på den!

Idag luktar det sådär äckligt som det alltid gör när snön smälter och jorden torkar = vår. Men jag älskar det - för mig får det gärna lukta äckeljord i en månad så länge solen och sommaren är på väg! Just nu sitter jag och lyssnar på Blinded (fortfarande världens bästa låt), älskar mitt liv (fortfarande) och jag tänker inte ägna en tanke åt plugg på hela kvällen. Veckan har gått otroligt fort förövrigt, bara två dagar kvar till helgen ju!

PS. I måndags slog jag Julias highscore på Rainbow Island (hon är lite sur) och sen har jag lyckats äga henne massa gånger sen dess (hon är ännu mer sur).
PS 2. "Men vart fan är han?!"
"Men vem fan bryr sig?"


Kommentarer
Postat av: Mingla ♥

får jag fråga dig en sak?

2008-04-02 @ 17:35:50
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: Cissi

Anders my big love, inte fan dök han upp inte.

2008-04-02 @ 21:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0