skolstress

Helgen har varit lång och jätte-jätte-jättebra! En promenad och en varm choklad med grädde igår med Nina behövdes. Alldeles för lite sömn i helgen men det har det varit värt. Hehe. Ikväll måste jag plugga livet av mig nästan. Går tyvärr väldigt dåligt för hittills har jag råkat slumra till tre gånger när jag har försökt läsa i samhällsboken. Provet imorgon kommer gå helt åt skogen. Insåg också för någon timme sen att jag måste läsa igenom alla rapporter också. Fandå.

Mest panik för tillfället:
-samhällsekonomiprovet på första lektionen imorgon
-seminarium med SvMekun andra lektionen
-mitt lilla barnvaktsjobb imorgon, nånting kommer garanterat att gå fel

I'm in the moment
The one where nothing matters
and everything's alright
I'm seeing things so clearly now
And you're the reason why
I'm in the moment
And I'm alive


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Okej =) thai är verkligen underbart!

2008-04-06 @ 21:34:19
URL: http://ceciliiiaa.blogg.se
Postat av: Cecilia

Jag har varit i Bangkok, Ao Nang och Koh Lanta :)

2008-04-07 @ 17:19:32
URL: http://ceciliiiaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0