Shoppingsug och hunger

Har gömt mig på mitt rum hela dagen. Är ändå lite stolt över att jag faktiskt haimage176r gjort elva instuderingsfrågor till historian. Tänkte egentligen göra hemprovet i franska också men nja. Har fördrivit tiden med att klicka runt på alla möjliga internetshoppingsidor istället, funkar alltid. Blir dock alltid lika less över allt snyggt som finns som man inte kan köpa. Måste verkligen gå ut och shoppa efter min födelsedag.

Nu ska jag ta något att äta (sinnessjukt hungrig) och sen ska jag duscha (sinnessjukt äcklig). Solen är iallafall framme och snön som kom i veckan har smält bort igen, grrrrreat!


Sommar och en till sån här grillmiddag hade ju inte suttit fel

Kommentarer
Postat av: Ewie

jag vill också shoppa i massor..

2008-04-12 @ 16:09:00
URL: http://ewiiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0