Min sista helg som 16-åring

Den här helgen har varit helt sjukt bra! I fredags var jag hos Max med Nina, Chrille och han med vattenpipa och folle, verkligen en trevlig kväll! Igår var jag och Julia och sprang runt på stan, jag fick med mig tre par skor hem så jag är riktigt nöjd. Äntligen har jag användbara skor igen. På eftermiddagen fikade vi med min familj för att fira mig lite grann och sen låg Julia och jag i min säng i två och en halv timme och bara tog det lugnt, var grymt skönt. Igår kväll var jag och Johan på bio och såg Be Kind Rewind, trevligt trevligt!

Ledsen att det har varit dålig uppdatering i veckan, men vädret har varit för bra för att sitta inne. Har inte ens rört min dator sen i onsdags. Lär bli ännu sämre uppdatering nu i veckan, vi har mediefasta vilket innebär att vi inte får sitta vid datorn, teven, se film, använda radio och så vidare fram till fredag klockan 18.00. Vi har dock styrt upp en affär, jag får köpa ett blogginlägg för fem kronor så något inlägg lär det iallafall bli i veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0