"Jag känner mig lite dullig"

Idag har jag och Julia mest gjort ingenting, efter samhällskunskapen hade vi hål i tre timmar så vi tog en tur till Draggen och åt lunch, sen promenerade vi tillbaka i det fina vädret (alldeles lagom varmt, strålande sol osv) till en svenskalektion som vi ägnade åt att spela Rainbow, sen en historialektion som vi tillbringade på samma sätt. Man kan med andra ord säga att vi inte gjorde ett skit idag och det var ganska lagom skönt!

Har förövrigt haft ont i huvudet halva dagen och nacken är inte heller att leka med. Nu ska jag gå ner och dricka några liter vatten, sen ska jag göra klart mitt hemprov i franska och sen ska jag sova. Eventuellt ta mig en huvudvärkstablett också. Aouch.
(ps jag älskar AR1A)

Dagens i-landsproblem:
För många sms på mobilen = radera sms fast man egentligen inte vill

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

du och ditt jävla AR1A... jag lovar att du är värsta mobbade freaket men du låtsas som om du är poppis därför skriver du sååå

2008-04-14 @ 22:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0