Glass och stek i solen

Idag kom våren förhoppningsvis för att stanna, halva skolan köpte glass och vi satt ute och solade både på lunchen och innan paketet. Idag har jag också kanske skrivit mitt första IG (borde ändå sätta ett G men det lär fan vara på gränsen den här gången) trots fyra A4 med fusk. Historia är som inget att hurra för. Satt och räknade på hur många frågor jag var tvungen att gissa rätt på för att få G, var oroväckande många..

Random glassig bild från i somras (äckligt platt hår jag hade)
Slutade en timme och tio minuter tidigare från paketet, gött! Blev att sitta och titta på dansen ikväll för NÅGON har gjort mig förkyld som attan igen (..... nämner inga namn. Hehe näää förlåt, puss!). Men vet ni vad som är mest underbart? Jag är nästan fri från plugg nu fram till lovet v18!


Kommentarer
Postat av: Liuza

Vilken fin header du har =)
ha en bra dag!

2008-04-16 @ 22:47:08
URL: http://liuzaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0