Födelsedagsfikande

Dagen började tidigt för mig, väckning redan kvart över åtta (döden när man har lov egentligen). Fick lov att skicka iväg massa sms med påminnelse om fikat klockan ett, sen gjorde jag några av mina ärenden från igår och så for jag hem och bakade chokladbollar. Sen var klockan redan halv ett och det var bara att hoppa upp på cykeln och cykla till Röbäck. Herrejävlars vad varmt det var, och långt! Tog mig dit iallafall och det blev ett väldigt trevligt fika för mig & Erika, fick varsitt set med undekläder också, tusen tack tjejoooor!

Sen har jag varit hos Johan och käkat glass och nu senast sett förra veckans Desperate med mamma, taggar ikväll när jag äntligen får se det på riktiga tiden! Imorgon är det alltså Valborg, blir nog trevligt med middag hos Viktor även om jag har liiiite, lite panik med allt.
image191
(www.rockfoto.nu)
Lägger helt utan särskild anledning in den här bilden från Umeå Open bara för att det har blivit så jävulskt lite bilder här i bloggen nu i veckan. Är bara för att jag inte kan lägga in bilder från kameran här hos mamma, bjuder på massa bilder nästa vecka!

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

men uppdatera nån gång då jävla as!!!

2008-05-04 @ 16:06:47
URL: http://emmzangurl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0