bara störd dag

Dagen började med att jag fick stressa jävel imorse och kom försent till samhällsprovet. Det gick dock ganska bra hoppas jag, lättare än väntat iallafall. Hur som helst flöt dagen mest på och idag fick Matzakattack ett litet anfall på oss. I och för sig förstår jag honom, jag hade nog också blivit arg. Trodde däremot inte att han kunde bli arg så det var rätt intressant att se.

Barnvaktandet gick rätt bra, både Arvid och hans kompis var ganska söta där på keyboardskolan ett tag men sen hann jag bli rätt less när han tog 45 jävla minuter på sig att cykla (!!) hem från stan. Hade jag cyklat ensam hade det tagit tio minuter.
"Linnéa... Kan du styra två cyklar samtidigt?"
"..................... ja jag kan ta din cykel."
Ledde iallafall till att jag missade första dansen, blä. Fick som lön för mödan 3 blanka silverkronor.. Det är ju ett skämt. Deras farmor trodde däremot att deras föräldrar skulle höra av sig sen för att ge mig min riktiga lön, hoppas verkligen det (fast nu ska vi inte vara såna).

Förövrigt är jag förbannat less på Umeå just nu, snön har vräkt ner hela dagen och la sig tillrätta nu ikväll. Underbart - när det just hade blivit vår på riktigt. Och nu ska jag plugga franska hela natten, yeeeyyyy.
image170

Och nu hittade jag en massa gamla nostalgibilder. Jag älskareeeee

Kommentarer
Postat av: mulin

Söta bilder!

2008-04-07 @ 22:07:00
URL: http://apoetry.blogg.se
Postat av: Emma The Queen

Seriöst, jag sitter nästan och gråter här i min ensamhet och längtar efter sommareeeen!!!! :,'(
snygg gråtsmiley va?????

2008-04-08 @ 10:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0