Äntligen bra väder igen!

Sjukt seg dag, ville ju bara lägga mig ner någonstans på Littveten och Svenska C men en diskussion om kungen och allt möjligt kändisträffar-skryt fick igång oss lite i slutet iallafall (Andrea vann, minns inte varför men det gjorde hon iallafall). Efter skolan gick jag med Emma & Filippa ner till stan och bestämde mig för att hänga med på deras rep. Köpte också årets första glass (ändå lite efter) och var sen helt sjukt duktig och räknade matte under tiden dom repade! Och sen tittade solen fram också, underbart! På väg till kinarestaurangen för att hämta hem mat ringde Viktor när han såg mig från sitt hus så vi stod och pratade jättetöntigt med varandra genom fönsterrutan och en telefonlur. Trevligt iallafall!

Ikväll ska jag och Nina hyra film och bara ta det lugnt, känns råskönt faktiskt. Imorgon kommer bli kanske tidernas tyngsta dag här hemma, stämningen kommer ju ligga under nollstrecket. Men kvällen blir bra iallafall!


Kommentarer
Postat av: Ewie

ja så skönt :)

2008-04-11 @ 19:23:13
URL: http://ewiiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0