we've come too far to throw it all away

Ikväll har vi kommit fram till att jag nog borde byta namn till Gunvor för att allt ska flyta på. Trevlig dag iallafall, sjukt gott fika på News och Costas var där för första gången på hur länge som helst, underbart. Blev ingen dans eller skräckis, vi tog oss ut iallafall och sen var vi bara hemma hos Nina och pratade och pratade.

I run myself in the same old circles
I sit and I stare
And I run old scenes through my tired head
Of the days that we laid on our backs and said Forever,
was that the best I'll ever be?

Satt i mitt favoritfönster i tjugo minuter när jag kom hem inatt och jag fattar inte att jag flyttar om en och en halv månad. Aldrig mera favoritfönstret, aldrig mer min hatade bård, aldrig mer mitt rum rent allmänt, aldrig mer min lägenhet! ÅNGEST

och nu vet jag inte vad jag ska tro längre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0