we'd talk all night

Härlig dag, kväll och ja. Var på middag hos familjen jag ska börja sitta barnvakt åt, jättegullig unge så det känns superbra! Är tyvärr redan helt slut, och det där var den lugna av dom. Men tydligen brukar båda ha somnat före åtta så jag kommer ha det slappt (tråkigt) som attan. Men pengaaaaaar känns det ju värt måste jag säga. Fick hur god middag som helst också, så allt är great!

Imorgon känns det tungt med skola, men jag kom på att vi inte har någon historia och då kändes allting faktiskt otroligt mycket lättare! Historia är ju ingen höjdare får man väl lov att säga. Blir film istället imorgon och det känns ju galet mycket bättre.

"Hon blir ganska rasande och irriterad"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0