in the moment

HipHop, locking och jazz på raken på varandra igår, tre och en halv timme dans nonstop och jag har nog aldrig varit så trött efter något som har med dansen att göra, det var helt sjukt! Kom hem och en dusch, några kakor, en bulle och en kopp te senare mådde jag lite bättre iallafall.

Nu regnar det alldeles för mycket igen, har just varit med Oskar och Viktor och cyklade hem i regnet, blev sjöblöt. Otrevligt. Det här har varit en sjukt sliten vecka och nu känns det bäst med helg, iomrgon ska jag bara mysa med Nina vilket känns alldeles perfekt.

Igår var min farmor här, trevligt måste jag säga, hon drog ett sjukt roligt skämt som jag tyvärr har glömt nu men det var iallafall roligt just då, hehe. Nämen det var allmänt trevligt.

we'll be here when you're gone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0