festar du så festar jag

Den här helgen blev guld på alla sätt förutom efter typ klockan tre idag. I fredags var det fest, jag och Nina taggade och hade helt sjukt roligt men var då inte bara lite slitna när vi kom hem, åt mackor och gick sen och somnade på momangen. Tänkte ta världens mest avdankade dag i lördags, sova hela dagen och sen ligga kvar i sängen ännu längre. MEN!!! - någon borrade utanför mitt hus klockan 09.13 lördag morgon och då kunde vi bara inte somna om. Vi låg kvar till elva, klev upp, gjorde frukost och sen gick vi ut på höstpromenad. När vi som bäst höll på att öva på våran hiphop kommer en random gubbe fram och frågar om han får ta kort på oss när vi dansar framför ett gult träd. Det låter som att han är värsta pedofilen men han var trevlig iallafall och såna där random grejer lyckas vi alltid råka ut för så att. Sen gick vi hem och Nina somnade i min säng. Halv fyra skickade jag hem henne, för då skulle jag duscha.

På lördag kväll blev det pizzamiddag med mina godingar, Alibaba fick hämta ett större papper när Elin ringde och beställde vad vi skulle ha att äta. God mat, gott sällskap, ond film (hehe Ondskan...). Myskväll helt klart, jätteskönt efter min danka dag. Filippa kraschade en deo på Ica Maxi, klantigt.

Idag var jag och Elvira och simmade en kilometer på badhuset! Oerhört hurtigt måste jag säga. Sen for jag hem och pluggade matte i en evighet och sen for jag med mamma upp till Obs, vi köpte inga skor men kollade iallafall så jag får väl fara tillbaka till Stadium själv nån gång eller så. Sen fick jag ett litet sammanbrott och kände bara att allting sög så jag och mamma hade ett djupt samtal och sen åt jag middag där innan jag for till pappa.

Och ikväll hade jag tänkt börja på min novell men tror ni jag har gjort det, näääääääe. Den här veckan känns så tuuuuuung

mysmiddag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0