30x40 jag älskar att dansa

Jag älskar att dansa. Där har vi det sagt, och nu är terminen igång och efter en mördartåskola nu senast får vi se hur jag mår imorgon. Det känns extremt bra iallafall att det är igång igen, ingen mera påfettning här inte, nu blir det work that shit som gäller!

Helgen var väl trevlig iallafall, Uppsala i fredags hos mormor som absolut höll med om att man ska spela svårfångad mot killar och som var allmänt virrig och dessutom tänker låta mig ärva hennes lägenhet i Uppsala. Sen i lördags for vi in till Stockholm, mamma och jag, och iväg till Vivis 40årsfest, jag styrde i köket och strimlade sallad och rörde i rödbetssoppan och jag vet inte vad, Moa och Lisa var vilda som vanligt och hela Gebers sjöng världens finaste sång till Vivi och världens bästa morbror läste världens finaste dikt och shit vad jag är stolt över honom (för att inte tala om hur stolt mamma var) ändå.

Imorgon blir det friluftsdag med AR1A, bowling och uppdragslek, blir nog bra! Sen blir det SHOPPING, fick med mig Filippa så jag är taggad as helllll nu!

Underbart förresten att jag (mamma*) har lyckats skaffa mig en familj att sitta barnvakt åt, PENGAR.
Hahha på tal om ingenting så skrev vi en dikt i världsklass idag på svenskan, underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0