you're so fine

Varför går helgerna alltid alldeles för snabbt? Idag var jag på stan med Nina men vi vart så jävla less och vi kände att vi inte hade råd att fika och vi var inte sugna heller, så vi for hem till mig och bakade chokladbollar istället. Sjukt drygt att vi var tvungna att fara till mitt blivande hem och hämta havregryn och sen när all smet var klar och vi skulle börja rulla bollarna upptäckte vi att kokosen också var där så då var vi tvungna att fara dit igen, haha blev bara less. Chokladbollarna blev goda iallafall! Sen ikväll blev det litet tjejhäng med Hip Hip Hora på tomtebo och sen gled vi iväg till Hamrinsberget där det var fekke men det var väl ingen jättehöjdare heller egentligen så vi for hem. Men mysdag absolut!

Imorgon ska jag plugga ihjääääääl mig, taggar verkligen absolut helt klart givetvis! Samhällskunskapsprov och historiaredovisning på 20-30 minuter på måndag, YES skolan leker........ Hehe nä men nu ska vi inte vara såna. Nu borde jag sova och jag ska sova tills jag vaknar imorgon, tjofaderittanlambo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0