träningsvärken förresten

Det blev inte alls så illa med träningsvärk sen igår som jag trodde! Antingen är jag mer vältränad än jag trodde eller så var det min superstretch efteråt som funkade alldeles utmärkt. Skulle nog sätta en hundring på att det var stretchen, för näe, jag är nog inte alls mer vältränad än vad jag tror att jag är.

Nu har jag just borstat mina tänder och nu tänker jag gå och lägga mig, för imorgon blir det hårda tag med flytten, allt ska packas upp i veckan hade jag tänkt så det är bara att sätta igång. På tisdag blir det ZooTour och Mollsan, taggar!

Och är det bara jag som stör mig på att klockan här på blogg.se går fel? Vintertid nu vetni. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Hur har du gjort sån himla ball layout?

2007-10-29 @ 00:22:57
URL: http://fannymadeleine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0