träning på iksu

Var uppe med tuppen imorse, redan klockan halv tio steg jag upp. Sov skitdåligt inatt så efter cirka sex timmars sömn klev jag upp, redo för en heldag på Iksu! Hurtade iväg och plockade upp Julia, sen cyklade vi till Iksu (tog bara elva minuter!). Väl framme var vi helt vilse, hade ingen aning vad vi skulle göra eller vart vi skulle gå eller nånting. Träffade Lova och Filippa, gick ner och bytte om och traskade iväg till gymmet där vi körde jogging ett tag. Efter ett tag blev det nyttig GI-märkt sallad, där någon liten tjej kom och pratade med oss ("vad är det, vad är det, vad är det? vad heter du? vad heter hon?"). Efter det lite walking och så avslutade vi dagen med ett body pump-pass. Längtar redan efter träningsvärken imorgon......

Träffade förresten min käre gamla gympalärare på Iksu också, Anders var minsann där och cyklade.

Det här har jag fått idag
- ont i alla mina muskler
- 20% på klippning på Hårizont
- tre prover på några hårprodukter
- ett tvåveckors träningskort på Iksu (fast det får man hämta ut senare)
- en Powerade-handduk
woho gratis är gott

Kommentarer
Postat av: Maja

ååååh, favvoanders

2007-11-01 @ 17:13:17
URL: http://majiz.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0