tårta och tåvärk

Idag blev jag helt otroligt glad när jag i trappan ner till dansskolan träffade en tjej som jag dansade med när jag var tio år, haha sjukt! Hade inte träffat henne på typ två år, galet länge sen och det blev en kort men trevlig pratstund och jag blev bara superglad! Tåskolan idag var ju inte nådig däremot, känns som att jag kommer att få enorma blåsor på tårna imorgon, oajajaj.

Elisabet fyller år idag, visste inte om det i år heller, PINSAMT. Har ätit tårta i mängder nu iallafall, mucho gott.

Taggar helgen nåt otroligt, känns som att det här blir en höjdarhelg utan tvekan! På fredag blir det tjejkväll med gamla klassen, sjukt vad trevligt det ska bli att träffa mina gamla älsklingar igen. Och sen på lördag blir det tjejkväll/tjejmiddag/tjejfest med några andra hoppas jag? Verkar så iallafall, jag ska satsa på att ta tag i det och styra upp tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0