styra upp mitt liv

Efter att ha hatat livet litegrann igår kändes det bra med en sån här toppendag! Jag kommer typ få en störning om det fortsätter såhär; sjukt dålig måndag, sjukt bra tisdag, sjukt dålig onsdag, sjukt bra torsdag. Var för sista (ev näst sista) gången hemma igår och fyfan. Fyfan.

Men torsdag, nya tag, mediekunskapsprov och så vidare. Lite sorgligt att vi inte fick se hela konserten med musikarna, men tre låtar iallafall. NO MORE PLUGG, imorgon är det höstlov - äntligen - och så ska jag vara med Nina och sen drar hon till Spanien, hatar henne lite.

Ska ta tag i mitt liv igen nu:
- höra av mig till Tom och höra om jag kan komma dit och träffa barnen nån gång, helst söndag, och sen höra om jag kan sitta barnvakt där till veckan eller så (fast tänk om vi ska ha klassfest då? hm..)
- packa upp hela mitt liv ur alla kartongerna som det är nerpackat i
- inte deppa alltför mycket
- köpa biljetter till zoo tour

Men nu ska jag gå och laga mat, för jag har dans om 50 minuter. Gagh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0