samhällskunskap och thailand

Idag är verkligen söndag i ordets mest negativa mening. Allt känns så söndag, jag är sliten och sitter här i myskläder, det är grått ute och har regnat, jag har pluuuuggat på allt om statsskick och måste plugga ännu mer på både samhällskunskapen och historian och allt känns bara lite halvtungt. Fick iallafall sova ut idag, sjukt skönt.

Nu sitter jag här med gårdagens chokladbollar och önskar mig bara så långt utomlands som det går nästan, typ ett återbesök i Thailand skulle inte sitta helt fel. Lite sol, värme, bad, trevliga människor, billigt allting och bli lite brun, för tänk så mycket bättre allting känns bara man är lite brun och fräsch.


thai1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0