konsten att fuskstäda

Innan jag dör ska jag absolut ge ut en bok med namnet "Konsten att fuskstäda utan att det märks", eller något liknande. För det är något jag är helt otroligt bra på verkar det som. Var och städade mammas lägenhet som vanligt i tisdags, men eftersom att jag mådde piss orkade jag inte vara noggrann. Använde mig istället av några användbara knep som jag själv har kommit på, funkar hur bra som helst tydligen för nu fick jag ett sms från mamma "Tack gumman - vad fint du har gjort!". Kanske ska börja köra på den där stilen varje vecka, tog en timme bara att städa hela lägenheten istället för två som det brukar, och det är ju alltid gött.

Nu ska jag gå och sova så jag orkar med dagen imorgon, får se hur kvällen blir, allt verkar lite förvirrat känns det som. Men det blir nog bra hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0