jag ska aldrig bo i skogen

Idag har jag känt mig otroligt duktig, for ner på stan mer än en halvtimme innan jag skulle träffa Emma och fixade med syntestet till övningskörningen, lånade en bok som jag måste läsa i skolan och lämnade tillbaka tröjan som jag tänkte lämna tillbaka. Blev lite shopping idag också, köpte mig en mössa till slut, den är faktiskt typ lila, grymt otippad färg men det duger! Sen köpte jag en svart och en röd t-shirt också, så jag är väl nöjd! Träffade mamma på News när hon var och letade efter mig också, haha.

Kvällen började jag och Nina med att vara helt vilse i Sävar. Nån tant på bussen sa att vi skulle hoppa av vilket vi inte skulle så vi fick gå jättelångt och Oskar fick komma och möta oss och allt var bara lite kaos, men det blev en jättetrevlig kväll verkligen, med glass, bullar och Saw 3! Nina och jag taggar fyran som kommer ut om bara två veckor i USA, ih! Sen har vi också kommit fram till (och detta lovar och svär jag nu heligt här i det här blogginlägget) att vi ska aldrig flytta ut på landet/bushen/skogen/kalla-det-vad-ni-vill. Jag är stadsmänniska in i själen och jag tänker aldrig i hela mitt liv utsätta mig för det. Amen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0