ishockey

Tro det eller ej mina kära damer och herrar, men Linnéa Grankvist har varit på en ishockeymatch frivilligt. Och haft riktigt kul också! Vars är världen på väg? Känner mig faktiskt lite stolt över alla kunskaper jag inhämtat efter denna helkväll med tre grabbar, om ishockeyregler och killars bordsskick (hehe). Att Löven vann med 3-1 mot Malmö satt inte heller helt fel, UMEÅÅÅÅ! Jag blev riktigt inne i det där och nu kan jag allt om offside och powerplay osv! Som Jonas sa; jag kommer att bli en riktig man om jag fortsätter att umgås med dom. Men tack för kvällen, hade en grymt bra tisdagkväll vill jag lova!

Fortfarande är jag som vanligt sist i stan med att få klassfotot, men nu har Sara just skickat det på msn. Tänker väl inte kommentera det alltför mycket över huvudtaget, ville bara flika in litegrann att nu har jag sett det iallafall. AR1A är fina grejer! Matteprovet idag var däremot inte fina grejer, har aldrig suttit så länge med ett prov, två och en halv timme, det är helt sjukt länge! Vet verkligen inte hur det där gick heller, vi får se. Usch. Fick en kvart på mig att äta och byta om till dansen, ingen höjdare. Men jag hann! Och jag fick köpa mig en yoghurt att äta på franskan, tackade väl inte helt nej till det heller för dom är sjukligt goda.


När vi nu var inne på ishockey så passade väl den här alldeles utmärkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0