godmorgon

Imorse väcktes jag av ett sms från Maja klockan halv nio, kändes lite tungt men jag svarade på det och ringde och sjukanmälde mig då, sen sov jag till elva. Hur skönt som helst. Nu ska jag plugga hela dagen hade jag tänkt, ska vara lite duktig istället för att bara sitta och göra ingenting. Jag ska börja med min argumentation nu, får se om jag orkar göra något annat också men det blir argumentationen först iallafall!

Idag var det förresten sagt att det skulle snöa, men jag tror inte att det kommer att göra det. Himlen är molnfri och klarblå och det är just nu 4,2 grader ute så nog ska vi väl slippa snön! Jag hatar verkligen snö, bara kallt och blött och äckligt. Isch

Kommentarer
Postat av: Maja

tralala, förlåt att jag väckte dig :D

2007-10-11 @ 19:44:23
URL: http://majiz.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0