explosionshot

Fantastiskt bra fredag! Började som vanligt med klassfika och en trevlig pratstund med några där vi delade med oss av konserterfarenheter och så vidare. Sen hade vi litteratur där vi egentligen skulle läsa våra böcker men min låg fint hemma på köksbordet så jag satt i biblioteket tillsammans med en hög och slog upp meningar i böcker som skulle symbolisera våra liv på olika sätt. Sen fick Tove, Erika och jag också vara med i en reklam för Midgårdsskolan, ganska najz.

Fick sen veta att vår lilla stad var under explosionshot för att någon bil hade läckt ut gas, så halva stan var avspärrad och det var trafikkaos osv, precis vid våran skola, hehe. (http://www.vk.se/Article.jsp?article=147465) På SvC hade vi argumentationerna, måste säga att jag och Tove inte blev totalt ägda iallafall som jag hade trott! Blev djupt engagerade i våran diskussion iallafall, hah. Sen en kort men mycket trevlig och rolig lunch, och sen matte. Vi fick tillbaka proven och att ha tentat av MatteA nu med ett MVG känns inte helt fel näääääj!

Har köpt biljett till Zoo Tour nu, och det känns helt otroligt skönt att ha lov i en vecka nu, åh vad det passar fint just nu.
"Så här kommer din kärlekskväll se ut;
 ...En gång vart tusende år."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0