att vända oflyt till flyt

Jag hatar att flytta jag hatar att flytta jag hatar att flytta.
Fy vad drygt det här är, här kommer jag och ska göra en backup på datorn och så har Elisabet slarvat bort en av mina sladdar, så jag fick fara iväg och leta efter sladden. Upptäckte att jag har ett hål i mina byxor också så hela livet kändes allmänt oflyt. Men väl framme på Pilg hittar jag alltså sladden i den första låda jag letar, och så hittar jag min elev-cd i franska som jag också hade slarvat bort. Dessutom såg inte rummet lika jävligt ut som jag trodde att det skulle göra, så plötsligt fick jag världens flyt och det kändes ganska roligt ändå att få nytt rum osv.

OCH NU LEKER LIVET MEST
Mamma ringde just och sa att hon hade hittat mitt armband, det där som har varit borta sen 3 augusti! TOTAL LYCKA NU, så fort backupen är klar ska jag fara ner på stan och träffa Emma och Filippa, sen ska jag fara hem och få god middag och kvart över sex ska jag träffa Julia och så ska vi fara till Olivia. Nu känns allt ganska så finemang ändå! Tack gud i himlen om du finns.


Här är min älskling, jordgubbsarmbandet. ÄNTLIGEN TILLBAKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0